Z pamiętnika brawarysty

Blog założony w hołdzie publicystyce pana Mirosława Salwowskiego z Torunia, dzięki której poznałem ohydę tańców damsko męskich oraz niebezpieczeństwa dla moralności związane z korzystaniem z plaż i basenów.

środa, 9 lipca 2008

Życie brawarysty jest ciężkie...

Niestety, zasnąłem przy komputerze pisząc teskt polemiczno-apoloetyczny i zapomniałem o podpaleniu pojemnika z makulaturą. Mam nadzieję, że dobry Bóg mi to wybaczy...

A w pracy dane było mi dziś cierpieć w imię wiary. Otóż jedna z koleżanek z biura sprawiła sobie nową sukienkę i zapytała się, jak w niej wygląda. Zgodnie z prawdą powiedziałem (kłamstwo wszak jest grzechem), że wygląda w niej jak ladacznica, gdyż przez zbyt głęboki dekolt widać większą część biustu, a do tego sukienka kończy się 5cm ponad kolanami, co jest rzeczą gorszącą i niedopuszczalną. Dodałem jeszcze, że nie będę na nią patrzył, aby nie dostać nieczystych myśli.

Zamiast zrozumienia i wdzięczności za wykład moralności chrześcijańskiej, dostałem od owej koleżanki plaskacza w policzek i zostałem ordynarnie i wulganie zwyzywany od zboczeńców. Kuriozalne, prawda? Takie słowa w ustach osoby ubranej jak dziwka i jeszcze stosującej plugawy makijaż. I założę się, że pod ową sukienką miała niemoralne stringi.

Pozostali współpracownicy również nie wykazali zrozumienia, dostali bowiem ataku śmiechu (niektórzy rechotali jak bezrozumne zwierzęta) i głusi byli nawet na moje argmenty, że śmiech jest rzeczą niegodną chrześcijanina, albowiem nie ma żadnych dowowód na to, że Pan Jezus kiedykolwkiek się śmiał...

Komentarze (7):

Blogger Klarcia pisze...

Podoba mi się - świetne. :)
Czekam niecierpliwie na następne notki.

1 maja 2013 21:33  
Blogger Klarcia pisze...

Ten komentarz został usunięty przez autora.

1 maja 2013 21:33  
Blogger Klarcia pisze...

usunęłam jeden, bo mi się podwójnie ten sam wpisał.

1 maja 2013 21:35  
Blogger Klarcia pisze...

I jeszcze jeden ode mnie komentarz.
Przyjrzałam się blogowi bliżej i widzę, że zafascynowana treścią nie zwróciłam uwagi na datę.
Jeżeli Autor jeszcze kiedyś tutaj zajrzy, proszę o ciąg dalszy, będę czekała - pozdrawiam.

1 maja 2013 21:38  
Blogger Unknown pisze...

Czekam jak nie wiem kto! Oby się darzyło autorowi!

17 lutego 2017 15:21  
Blogger Piotr pisze...

Również proszę o kontynuację,!

7 maja 2017 06:50  
Blogger Bianka pisze...

Cudowne 🙈

31 marca 2023 12:21  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna